مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست: راه اندازی مرکز نوآوری و خلاقیت با هدف رونق کسب و کار مشارکت کنندگان ایران پلاست
مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست،گفت: همزمان با برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، برای نخستین بار در یک رویداد نمایشگاهی در کشور، مرکز نوآوری و خلاقیت با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر و رونق کسب و کار مشارکت کنندگان راه اندازی می شود.
به گزارش نیپنا؛ فرید دوستی با بیان اینکه هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از 18 تا 21 شهریورماه امسال با حضور تمامی فعالان، صاحبان و ذی نفعان صنعت پلاستیک و پلیمر و صنایع مرتبط برگزار می شود، گفت: هدف ما از ایجاد مرکز نوآوری و خلاقیت در ایران پلاست، افزایش کمیت و کیفیت تنوع محصولات تولیدی، ارائه خدمات همراه با کاهش هزینه ها و در نهایت ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان و رونق کسب و کار مشارکت کنندگان هجدهمین دوره این نمایشگاه است.
وی با تاکید بر اینکه از دیگر رویکردهای نمایشگاه ایران پلاست، ارائه محصول و خدمات جدید به بازار داخلی و خارجی است، اظهار کرد: رویکرد اصلی ایران پلاست ارائه الگوی کامل و نظامند در راستای تکمیل زنجیره ارزش صنایع تکمیلی و پتروشیمیایی است و امیدوارم نمایشگاه هجدهم نیز بستر و فرصتی بالقوه برای ظهور فناوری های جدید، دستاوردها، محصولات تبادل دانش فنی و نیز تسهیل جذب سرمایه گذار های داخلی و خارجی باشد.
وی، ضمن دعوت از تمامی صاحبان صنایع، نخبگان، فناوران، پژوهشگران و ذی نفعان به حضور حداکثری و توانمند در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، اظهار کرد: استفاده از فناوری های نوین و دانش روز جهان سبب ایجاد ارزش افزوده بالایی در این صنعت می شود و برای راه اندازی مرکز نوآوری و خلاقیت می توان از ظرفیت های شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و همچنین شرکت های دانش بنیان استفاده کرد.
هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 18 تا 21 شهریورماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.