اعمال خاموشیهای ۲ ساعته خانگی در بخش خانگی دوباره آغاز شده
اعمال خاموشیهای برنامه ریزی شده خانگی که از ۲۱ آبانماه تا ششم آذرماه متوقف شده بود، دوباره آغاز شده است. با افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تشدید سرمای هوا، مردم بدون اطلاع قبلی با قطع برق مواجه شدهاند و بهنظر میرسد خاموشیهای خانگی فعلا ادامه دار باشد.
به گزارش ملت بیدار؛ درحالی که اعمال خاموشیهای برنامه ریزی شده خانگی از ششم آذرماه متوقف شده بود، دوباره آغاز شده و شاهد اعمال خاموشیهای ۲ ساعته به مشترکان بخش خانگی با عنوان مدیریت سوخت نیروگاهی هستیم.
به گزارش تسنیم، خاموشیهای پاییزه که از ۲۱ آبانماه تا ششم آذرماه بر اساس جداول تدوین شده و اعلام قبلی به مشترکان به منظور مدیریت سوخت نیروگاهی اعمال شده بود، دوباره آغاز شد.
درحالی شاهد بازگشت خاموشیهای خانگی هستیم که هیچ اعلام قبلی از سوی وزارت نیرو و یا توانیر (شرکتهای توزیع برق) در خصوص اعمال دوباره خاموشیهای خانگی صورت نگرفته و مردم بدون اطلاع قبلی، با قطع برق مواجه شدهاند.
بهنظر میرسد با افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تشدید سرمای هوا، خاموشیهای خانگی فعلا ادامه دار باشد.
همچنین، ساکنان تهران می توانند در صورت بروز قطعی و خاموشی، با سامانه ۱۲۱ ارتباط برقرار کنند. این شماره مهم ترین شماره قطعی برق استان تهران است که برای اعلام خاموشی و پیگیری دلیل قطعی برق در تمام محله های تهران کاربرد دارد.
لازم به ذکر است که چهار سامانه اعلام قطعی برق عبارتند از:
* اپلیکیشن یا وبسایت "برق من" (برقراری ارتباط با شرکت توزیع نیروی برق)
* تماس با شماره ۱۲۱
* سایت شرکت توزیع نیروی برق استان
* شماره گیری کد دستوری #۱۲۱*۵۰۰* (مختص تهران)
کاربران شرکت برق می توانند با کمک پرتال رسمی استعلام و پرداخت قبض نیروی برق شرکتهای توزیع نیروی برق کشور، پرداخت قبض را در سامانه آنلاین "برق من" انجام دهند و به این طریق از قطعی برق اطلاع پیدا کنند./ پایان پیام