معاون باشگاه نفت مسجد سلیمان: طرح مدیرعامل استقلال باید ضمانت اجرایی داشته باشد

معاون باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: مخالف واگذاری تبلیغات محیطی نیستیم اما برای این مساله بایدساز و کار مشخص شود.

کد خبر : 50
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 16:37
معاون باشگاه نفت مسجد سلیمان: طرح مدیرعامل استقلال باید ضمانت اجرایی داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری ملت بیدار آنلاین:

مصطفی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عدم موافقت برخی باشگاه‌ها با طرح مدیرعامل استقلال برای واگذاری تبلیغات محیطی در جلسه با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ اظهار داشت: ما فی‌النفسه مخالف واگذاری نیستیم. باید قانونگذاری و آیین‌نامه‌ای برای استفاده باشگاه‌ها از حق و حقوقشان از تبلیغات محیطی وضع شود.

وی افزود: ما بدون اینکه آیین‌نامه‌ایی داشته باشیم به صورت خودجوش می‌گوییم تبلیغات محیطی را به باشگاه‌ها بدهیم. برخی موافق و برخی مخالف این مساله هستند. یکسری از باشگاه‌ها شاید ساختار لازم و تبلیغ نداشته باشند که در این صورت قطعا ضرر می‌کنند. باید شفاف سازی و کارگروهی تشکیل شود تا شرایط و نحوه واگذاری را بررسی و طرح کند.

معاون باشگاه نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: در حال حاضر آیین نامه، حق را به سازمان لیگ می‌دهد. اگر بخواهیم فارغ از احساسات و قانونی صحبت کنیم باید آیین نامه سازمان لیگ اصلاح شود. این حق باشگاه‌ها است ولی سازوکار آن باید مشخص و شود و در مسیر و روند خودش صورت بگیرد. اینکه بخواهیم ناگهانی این کار را انجام بدهیم در واقع مشکلی را حل نمی‌کند.

سلیمانی در مورد اینکه با توجه به صحبت‌های مدیرعامل پیکان، طرح ۸ میلیاردی مصطفی آجورلو می‌تواند برای همه باشگاه‌ها مفید باشد، گفت: برای این مساله باید قراردادهای جداگانه نوشته شود و ضمانت اجرایی وجود داشته باشد. اگر آجورلو چند روز دیگر عوض شد چه کار باید کرد؟ باید ضمانت اجرا مشخص شود. در حرف می‌توان این ادعا را مطرح کرد اما مساله این است که چقدر قدرت اجرا وجود دارد؟ چقدر می‌توانیم روی این حرف و قول حساب کنیم؟

مطالعه کنید  آخرین وضعیت دمبله در بارسلونا ؛ ستاره فرانسوی می‌ماند؟

نماینده باشگاه نفت مسجدسلیمان در جلسه امروز تصریح کرد: پیشنهاد من این است که سازوکار و قانونی تعریف شود. باشگاه‌ها موارد لازم برای پرداخت حق تبلیغ را مشخص کنند. به عنوان مثال باشگاه ما برای ورود و ثبت نام در لیگ باید ۲ درصد پرداخت کند اما نمی‌تواند. برخی باشگاه‌ها توان پرداخت دارند و برخی مانند ما ندارند. ما حتی در برگزاری مسابقات هم دچار مشکل می‌شویم. این مسائل ضربه می‌زنند.

وی در خصوص اینکه آیا با کارگروهی که تشکیل شده و بهرام رضائیان نیز به آن اشاره کرد، می‌توان به این مساله امیدوار بود، گفت: اگر پیگیری کنند، افراد متخصص حضور داشته باشند و ایرادات قانونی برطرف شود، چرا به نتیجه نرسیم؟ با تشکیل کارگروه، بررسی شرایط و مشخص شدن سازوکار ان‌شاالله می توانیم به نتیجه و تصمیم درستی برسیم و حق تبلیغات محیطی را به باشگاه‌ها واگذار کنیم. ولی در کل این موضوع شاید ۲۵درصد درآمد فوتبال را شامل شود. مساله مهم حق پخش تلویزیونی است که باید به باشگاه‌ها برسد.

انتهای پیام/


/ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x