ترویج فرهنگ حجاب فاطمی در متروی تهران، دهه نودی ها باحجاب آشنا می شوند

بین افراد پروژه بگیر برای ترویج بی عفتی و مردم عام جامعه که بخاطر کم کاری نهادهای متولی فرهنگ به تعبیری کم حجاب خوانده می شوند فرق است. این فرق زمانی بهتر مشخص می شود که در راه پیمایی های مناسبتی و برنامه های مذهبی افرادی را می بینیم که به تعبیری کم حجاب هستند اما به عشق نظام و اسلام حضور پیدا می کنند.

کد خبر : 43399
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 مرداد 1401 - 11:47
ترویج فرهنگ حجاب فاطمی در متروی تهران، دهه نودی ها باحجاب آشنا می شوند
Featured Video Play Icon

دشمن از دیرباز بر روی از بین بردن عفت و پاک دامنی زن ایرانی برنامه‌های مختلفی را پیاده کرده است، زیرا خوب می‌داند رمز موفقیت خانواده ایرانی دخترانی هستند که فردا روز مادر می‌شوند. دشمن می‌داند اگر بتواند قلب خانواده ایرانی را که همان مادرانی با عفت و پاک دامن هستند را نشانه بگیرد می‌تواند در نهایت یک کشور را زمین گیر کند و به زانو دربیاورد زیرا این مادران هستند که فرزندانی صالح تربیت و تحویل این کشور می‌دهند، فرزندانی باغیرت همچون شهید حججی‌ها و دانشمندانی همچون احمدی روشن‌ها.

دشمن میلیارد‌ها دلار خرج می‌کند و با کمک پادو‌های خود همچون مسیح علینژاد سعی می‌کند این نفوذ فرهنگی را به هر طریقی انجام دهند، از راه‌اندازی کمپین‌های همچون چهارشنبه‌های سفید، گرفتن فیلم از رقص و آواز دختران در متروی تهران تا مبارزه علنی با نظام در قالب ساخت کلیپ‌های جعلی از برخورد با ماموران انتظامی و بسیاری از این دست برنامه‌ها.

قطعاً تمامی مسئولان همانطور که از صحبت‌هایشان مشخص است نیک می‌دانند که بین افراد پروژه بگیر برای ترویج بی‌عفتی و مردم عام جامعه که بخاطر کم کاری نهاد‌های متولی فرهنگ به تعبیری کم حجاب خوانده می‌شوند فرق است. این فرق زمانی بهتر مشخص می‌شود که در راه پیمایی‌های مناسبتی و برنامه‌های مذهبی افرادی را می‌بینیم که به تعبیری کم حجاب هستند اما به عشق نظام و اسلام حضور پیدا می‌کنند.

قطعاً راه درمان این دو معضل که یکی امنیتی و دیگری فرهنگی است از یک مسیر عبور نمی‌کند و نمی‌توان برای هر دو یک نسخه پیچید، یکی باید کار اطلاعاتی و عملیاتی شود و دیگری با کار فرهنگی و تبیینی حل شدنی است. البته کار‌های فرهنگی که صرفاً گزارش کار نباشد و بنیادی دنبال شود.

مطالعه کنید  حجاب و مواضع اژه ای، قالیباف و سخنگوی دولت

متروی تهران در سال اخیر با اقداماتی فرهنگی در شهر زیر زمینی سعی کرده است نقش خود را در موضوع حجاب ایفا کند، یکی از این اقدامات “ارائه الگوی عملیِ شیوه‌های صحیح امر به معروف و نهی از منکر در متروی تهران” بود که در قالب طرحی به است “مثل هانیه” همزمان با هفته حجاب و عفاف با حمایت معاونت فرهنگی متروی تهران طی اقدامی تبلیغی، برنامه‌ای با عنوان “ایستگاه عاشقی” را در متروی تهران برپاشد. هدف این‌ایستگاه، ترویج ارزش حجاب و ارائه الگوی عملیِ شیوه‌های صحیح امر به معروف و نهی از منکر بود.

همچنین از اقدامات دیگر متروی تهران می‌توان به ترویج فرهنگی فاطمی این بار به دهه نودی‌ها در محرم ۱۴۰۱ اشاره کرد. این اقدامات خوب است و باید بیشتر شود، این بیشتر شدن می‌تواند به عرضه‌ی محصولات حجاب با قیمت‌های کمتر و با کیفیت بالاتر باشد، نشست‌های فرهنگی در محیط‌های مترو و بسیاری کار‌های دیگر.

نکته‌ی که بسیار حائز اهمیت است این است که ترویج حجاب با کارفرهنگی درست اتفاق می‌افتد و نه کار‌های سلبی. / پایان خبر / فهیمه رضایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x